Autor |
Wiadomość |
Nalvetar
Arcylord Wszechrzeczy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uniwersum Arcylorda
|
|
Najpotężniejsze czary |
|
Temat poświęcony najpotężniejszym czarom znanym z różnych gier i systemów, a także wymyślonych.
a)Gry:
-Armagedon - czar wystepujący w wielu grach,różnie nazywany, ale działący podobnie.Jest to zwykle rój meteorytów lub ognistych kul na polu bitwy.Ma duży zasięg i jest niezwykle mocny.
b)D&D:
-Życzenie - czar, polegający na wypowiedzeniu życzenia, które zostanie spełnione.Są ograniczenia, ale czar mocny.
-Symbol śmierci - polega na stworzeniu symbolu, który zabija istoty.Mocny czar.
-Uwięzienie duszy (czy jakoś tak) - czar pozwalający uwięzić duszę przeciwnika (lub nie) i więzić ją w nieskończonosć.
b)Moje wymyślone (mój system autorski):
-Pulsar Polhenthariusa [imie maga stwórcy tego czaru] - czar polega na wytworzeniu małej (wielkość winogrona) kuli energi i magmy, która wyczarowana w danym miejscu, i aktywowana przez maga tworzy gigantyczny wybuch i falę cieplną.Czar ma niemowity zasięg i moc, w przypadku początkującego maga niszczy doszczętnie obiekt wielkości stadionu piłkarskiego (!!).Poza wybuchem i falą cieplą wszystko co nie zostało zniszczone zostaje podpalone.
-wchłonięcie duszy - czar nie więzi dusze, ale wchłania ją dając moc i siłę fizyczną istocie, która wchłonie.Dusza ta może zostać odzyskana przez smierć nowego właściciela, ale on mając dwie dusze, gdy zostanie doprowadzony do stanu w którym powinien umrzeć, straci tylko tę drugą dusze.Swoją dopiero po godzinie,czyli "nieżyjąc" będzie żył dalej.Natomiast doszczętne zniszczenie ciała jak w przypadku wcześniejszego czaru usunie z ciała wszystkei dusze.
To są moje propozycje najsilniejszych czarów.Następnie opisze czar (mój) służacy do stwarzania międzysfer wymiarowych w swiecie astralnym, czyli nowych światów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:50, 27 Cze 2006 |
|
|
|
|
Pharaun_Mizzrym
Hrabia
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Menzoberranzan
|
|
|
|
Najpotezniejsze czary?? hmmm jest takich troche a poniewaz praktycznie ciagle siedze w Bg2 wiec dam czary z tej gierki;)
1. Plugawy Uwiąd Abi-Dhalzima fajniutki czar ktory jak na Bg2 zadaje bardzo przyzwoite obrazenia
2. Zatrzymanie czasu- jeden z najciekawszych i dajacych najwiecej mozliwosci czar zatrzymuje czas na 3-4 tury lub rundy jak kto woli i wtedy magiem dopiero mozemy nabroic:P
3. Uderzenie czaru- wiele osob moze uwazac ze nie jest to czar obszarowy albo taki ktory zadaje obrazenia ale jest to najlepszy czar ktory powoduje ze wszystkie oslony magiczne przeciwnika znikaja i wtedy dopiero mozemy wziasc sie za lanie takiego maga;)
4. Przyspieszenie ruchow;) wielu ludzi uzna mnie za debila ze pisze ze jest to jeden z najpotezniejszych czarow;) ale zalezy jak sie na to patrzy;) dla druzyny jest do jeden z najczestszych i najbardziej przydatnych czarow ktore mozemy rzucic na nasza druzyne a efekt jest bardzo przydatny;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:20, 28 Cze 2006 |
|
|
Nalvetar
Arcylord Wszechrzeczy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uniwersum Arcylorda
|
|
|
|
Nie zgodzę się żeby przyspieszenie było jednym z najpotężniejszych czarów,gdyż ma za słabe efekty.W porównaniu z innymi to jest bardzo słabe.Jest skuteczne i przydatne, ale nie najpotężniejsze.
Co do innych to sie zgodze, ale w BG2 były jeszcze mocniejsze..
Pamiętam czar który przywoływał paszczę smoka, która zione ogniem i zadawało to duże obrażenia (10k20 albo 10k10).
Kolejny mocny czar, który przychodzi mi do głowy to z Podręcznika Przygów Epickich wezwanie 10 dorosłych czrwonych osób.Przesada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:58, 29 Cze 2006 |
|
|
Pharaun_Mizzrym
Hrabia
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Menzoberranzan
|
|
|
|
Dobrze ale czy ja mowilem ze to wszystkie sa czary;) poprostu wymienilem kilka z nich;) a przyspieszenie jest jednym z najprzydatniejszych czarow dla druzyny;) chyba lepiej poruszac sie 2xszybciej nie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:40, 30 Cze 2006 |
|
|
Goblin_Andrzejek
Podróżnik
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
Ja być goblin i nie znać się na magya, ale widzieć jak szamany rzucać jakieś czary, baardzo potężne być magiczne pociski i obdbicia lustrzane, pamiętać też jak z pomoc jakiś przedmiot dowy u których ja być niewolnik wznosć sie w powietrze, albo pamiętać jak oni rzucać ciemność, albo ognie fa.. fe..fae... po prostu ognie
To dopiero być moc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:34, 04 Lip 2006 |
|
|
Nalvetar
Arcylord Wszechrzeczy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uniwersum Arcylorda
|
|
|
|
W D&D spotkałem się z niezwykle mocnym, aczkolwiek chyba trochę przesadzonym czarem, mianowcie jest to przywołanie 10 (albo 20 już sam nie pamiętam) dorosłych czerwonych smoków.
Sądze, że to lekka przesada...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:33, 02 Wrz 2006 |
|
|
UNOisMAD
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hegemonii
|
|
|
|
To będzie moj wymyslony czar :
Czwarta rzeczywistość : Jest to bardzo potęrzny czar ktory wymaga lat nauk sztuki magicznej . Ten czar moze byc rzucony tylko na kogos kogo mag rzucający z szczerego serca nienawidzi . Ten czar rzuca sie w miare szybko z faktu ze sama nauka jego wymaga wielu lat praktyk. Owe zaklęcie tworzy między rzucającym i ofiarą własną rzeczywistość (obydwaj w rzeczywistym świecie są w stanie uśpienia) . Mag ktory rzucil zaklęcie posiada pełną wladze w stworzonym świecie mogąc stworzyć w niej wszystko , więc nie istnieje mozliwosc wygranej ofiary. Przegrany zostaje w rzeczywistość maga martwy a rzeczywistym świecie uśpiony do końca zycia (procesy zyciowe nie ustają tylko ...śpi mowiąc łopatologincznie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:03, 02 Lis 2006 |
|
|
Nalvetar
Arcylord Wszechrzeczy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uniwersum Arcylorda
|
|
|
|
| | Owe zaklęcie tworzy między rzucającym i ofiarą własną rzeczywistość |
Trochę czasu temu wymyśliłem dosyć podobny czar...
| | Następnie opisze czar (mój) służacy do stwarzania międzysfer wymiarowych w swiecie astralnym, czyli nowych światów. |
...tylko, że w moim wypadku mag (chyba raczej bóg, bo magowie tego czaru i takiej mocy raczej nie osiągną) stwarzał całkiem nowy świat, lecz był on ulokowany w świecie astralnym (tzn. mojej wersji świata astralnego) i ustalał w nim panujące zasady (łącznie z niektórymi prawami fizyki). Mógł także oczywiście nim manipulować (w granicach własnej mocy) i oczywiście się tam przenosić kiedy tylko zechce. Jednakże przenoszenie się do niego to zwykła teleportacja, czyli przenosi się takżeciało (jedna z różnic między naszymi pomysłami). Natomiast użycie mojego czaru w takic sposób jak działa Twój jest ograniczone, gdyż ofiara maga (czytaj boga), która się do takowego świata dostanie może się wydostać jeśli jest potężniejsza niż mag (czyt. bóg) i bariery jego świata.
No i oczywiście takowy swiat istnieje aż zabraknie źródeł mocy (magii) dla niego, czyli np. poprzez śmierć maga.
Czar ten ochrzciłem nazwą: Alternarnywna Międzysfera Astralna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:03, 03 Lis 2006 |
|
|
Queen Fire
Gość
|
|
|
Najpotęrzniejsze? Z aow 2 będzie kilka:
- smoki (różne) - przywołuje smoka dango żywiołu
- Pan Chaosu - przywołuje potwora, którego boją się nawet potwojy
- anioł/czarny anioł
- żywiołak (ognia/wody/powietrza/ziemi)
- barwy kosmosu
- odeślij przyzwanego
- piekielny ogień
I... narazie tyle. Ja nawet nie znam wszystkic czarów.
|
|
Pon 22:12, 01 Sty 2007 |
|
|
Nalvetar
Arcylord Wszechrzeczy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uniwersum Arcylorda
|
|
|
|
Ciekawie brzmi czar barwy kosmosu. Jak on dokładnie działa? Nie zetknąłem się wcześniej z takim czarem. A co do przywoływania żywiołaków. Nie znam realiów świata w Age of Wonders, ale porównując do innych znanych mi gier/światów itp. to powiedziałbym, że żywiołaki raczej zbyt potężne nie są...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:50, 02 Sty 2007 |
|
|
Queen Fire
Nobilitowany
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z zamku Meandora
|
|
|
|
Barwy kosmosu: Na powiesznię kilku metrów zrzuca wszelkie barwy kosmos, czyli ogień, wodę, lód, magię, cień i światło.
Daj mi swojego linka - ja ci prześlę demko aow 2 The wizard Throne. Acha, masz tutaj trochę linków:
[link widoczny dla zalogowanych] - (pierwsza część) nie jest to tytułowa strona, ale chyba ją znajdziesz.
[link widoczny dla zalogowanych] - To co chcę ci przesłać
[link widoczny dla zalogowanych] - Też ta część, ale musisz znowu szukać strony tytułowej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:31, 03 Sty 2007 |
|
|
spamer (kolega QF)
Gość
|
|
|
A burza? Burza ognia/śmierci/światła/boska? JUest chyba najmocniejszym atakiem globalnym.
|
|
Sob 17:44, 06 Sty 2007 |
|
|
Queen Fire
Nobilitowany
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z zamku Meandora
|
|
|
|
Nie..... dziki ogień lepszy. Kolo, mam pod łapą wszystkie czary ognia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:03, 10 Sty 2007 |
|
|
|